כתיבה לפרוספקטים ופליירים

איך להכין ולכתוב פרוספקטים, פלאיירים ופריטי דפוס?

החומרים המודפסים נועדו למשוך תשומת לב למוצר או לשירות שלך, בין אם נתת אותם
ללקוח – למשל בפגישה – ובין אם שלחת בדואר או חילקת בתערוכה. כלומר: הפריט
צריך לשדר את המסר שלך בפני עצמו.

ככזה הוא צריך לסקרן, לשכנע ולגרום לתקשורת נוספת מהלקוח. וזה תפקידו העיקרי
של הקופירייטר בכתיבת הפרוספקט.

כל פריטי הדפוס מחייבים חשיבה: מי קהל היעד שלך? איך תשתמש בהם? איך תחלק
אותם? תן דעתך לצורה, לחיתוך ולצבעוניות ואפילו לכיווני הפתיחה והקריאה.
אפשר וכדאי להשתמש בכנפיים הנפתחות כדי ליצור סיפור קטן בהמשכים.

למשל: שאלה ותשובה.

3284_HowDoUcallit-s 3285_HowDoUcallit2-s

השאלה בצד החיצוני של הפרוספקט. ובצד הפנימי התשובה הראתה איך בדפוס ארטליין יש תשובה טובה לשאלה קשה.

איך לחסוך בהוצאות ולהשיג תוצאות?

לפעמים אפשר להסתפק בפריט דפוס (ובכלל בפרסום) קטן וזול – כשהרעיון גדול, מושך  תשומת לב (פרובוקטיבי), מתאר פתרון לבעיה ידועה מנקודת מבט מפתיעה וחדשנית או עונה על צורך אמיתי.

הנה למשל גלויה שחולקה לצעירים בימים שלפני גוגל…

Gluya Muktenet dont marry ההמשך בצידה השני של הגלויה הוסיף:אין לכם זמן לכל הריצות האלה! והפנה אל מרכז חדש של מידע לאירועים 

 

 

דוגמא אחרת לרעיון גדול ופריט דל תקציב – פרוספקט שכותרתו (הכנף החיצונית שלו) נראתה כך:

Small Kach300

ההמשך לציווי המפתה בכנף החיצונית היה:

קח 10 דקות מזמני כדי להציץ בתיק עבודות

עיצוב גרפי שמדבר יותר מכל מכתב.

והוסיף פרטים על יכולתו המקצועית, ניסיונו

ולקוחותיו הרבים של נתן מ- דומימד עיצוב

גרפי וגם הצעה שיווקית רלוונטית.

 

למטה הוספתי גם:

נ.ב.: אם 10 דקות לא יספיקו = קח 15

הפרוספקט נשלח בדיוור רגיל למנהלי שיווק

ופרסום. על אף המונוכרומטיות שנבעה

מאילוץ כלכלי, התוצאה היתה טובה עד כדי כך

שעשינו בשנים הבאות עוד 2 פרוספקטים

של פרסום עצמי לדומימד עם רעיונות נוספים.

 

איזה רעיון גדול להציע לך? 050-430958

אפשר גם לפנות אליי בוואטסאפ כאן.

ולמי שרוצה לדעת יותר כדאי להצטרף לסדנה המעשית בקופירייטינג וכתיבה שיווקית

רוצה לקבל עדכונים שוטפים? או הצעות? רוצה דוגמית מהספר שכתבתי? כתבו אליי